Szerokie pojęcie

Gdy słyszymy słowo „kosmetyki” zazwyczaj stają nam przed oczami liczne produkty, z których korzystają kobiety. Rzeczywiście jest to naturalne skojarzenie, które ukształtowała nasza kultura oraz codzienne życie.

Większość oferowanych przez sklepy kosmetyków to wyroby stworzone z myślą o paniach i to przede wszystkim one są źródłem wielkich dochodów dla producentów. Jednak pojęcie to jest szersze i należy o tym pamiętać.

Tak jak kosmetykiem jest nie tylko krem na zmarszczki, tak nie są one jedynie damską domeną. Wspomnieliśmy już o tym, że coraz więcej na półkach sklepowych widujemy kosmetyków męskich, wśród których mamy nie tylko wodę kolońską i piankę do golenia.

Asortyment się poszerza i będziemy na ten temat jeszcze pisać. Drogerie są też pełne wyrobów o tym samym przeznaczeniu, aczkolwiek zróżnicowanych pod kątem grupy docelowej – damskiej lub męskiej.

Widać to zwłaszcza w przypadku dezodorantów, wód toaletowych, ale też żeli myjących i szamponów. Jak to wszystko wygląda napiszemy nieco szerzej w kolejnym tekście.